Žiurėti filmus niekada nebuvo taip paprasta ir lengva. Užėje į 8Filmai online svetainę rasitę daug įvairių kūrinių Jūsų skoniui.
Jei kada nors atsirasdavo filmas, kuriame kaltinimas „pretenzingumu“ buvo tikslus, tas filmas gali būti tik Christopherio Nolano „Tenet“. Filmas, kurio siužetas yra toks slaptas, kad galėčiau nueiti į „Kino kalėjimą“, kad paprasčiausiai paminėčiau pačias smulkiausias detales, mano, kad jis protingesnis nei yra, ir stengiasi tai trinti mums į veidus. Tuo tarpu mes esame trimis žingsniais priekyje, laukdami, kol jis pasieks tašką, o kai to niekada nepadaro, paliekame nusivylimą, net jei visa patirtis buvo teigiama.
„Tenet“ vaidina Johną Davidą Washingtoną kaip „Pagrindinį veikėją“, kitaip bevardį personažą, kuris yra super šnipas ir labai geras vaikinas, išskyrus atvejus, kai jo nėra. Jis beveik miršta pradinėje filmo scenoje, tačiau pabunda tik sužinojęs, kad dabar yra ne tinkle ir turi nutraukti siužetą, kuris labai gerai galėtų sunaikinti ne tik Ameriką, ne tik dabartį, bet ir praeities bei ateities filmą. visos visatos. Taip, tai susiję su kelionėmis laiku, nors tikriausiai ne taip, kaip galėjai tikėtis. Dauguma laiko elementų apima atvirkštinį laiką ir veiksmą. Užuot mėtęs kamuolį, jis pakyla nuo žemės į ranką. Užuot šaudžiusi ginklu, kulka atsitraukia nuo sienos, per taikinį ir atgal į tavo kamerą.
Jei esate sutrikęs, nesijaudinkite: „Tenet“ praleis didelę dalį savo darbo laiko, paaiškindamas jums savo laiko elementus. Turbūt yra per daug ekspozicijos, į kurią atsižvelgiama, nes ji ir toliau aiškina dalykus, net kai suvokiame bendrą idėją. Galbūt tai yra Christopheris Nolanas, bandantis įsitikinti, kad čia netaikoma „pernelyg paini“ kritika apie „Inception“. Pradžia juk nebuvo tokia paini. Nei Tenet.
Tačiau „Inception“ padarė savo aukšto lygio koncepciją tikslui pasiekti. Tenetas praleidžia šį ženklą. Tai per daug užimta, kai savo veidus įstumiame į veidus ir paaiškiname, kaip jie veikia, kad nepavyksta jų panaudoti prasmingai. Tai išmeta saujelę „posūkių“ ir „siurprizų“, bet jei nebūtumėte jų išsiaiškinę iki to momento, aš turiu tikėti, kad jūs nekreipiate dėmesio arba tai yra jūsų pirmasis filmas. Ir Tenetui rūpi tie apreiškimai, kuriuos jis pamiršo apipavidalinti prasmingą siužetą. Viskam yra mažai naudos – tiek iš pasakojimo, tiek iš emocinės perspektyvos – ir kadangi mes paprastai lenkiame filmą tuo metu, kai jie įvyksta, jie taip pat žlunga šiuo metu.
Tai buvo neigiama apžvalga, visų pirma, iki šiol, o tai yra keista. Šiuo metu man labiausiai patiko „Tenet“. Tai vizualus malonumas, aktoriai – ypač Vašingtonas – yra puikūs, o pora solidžių veiksmo scenų yra išsibarsčiusios. Tai niekada nėra nuobodu, ką, manau, galima pasakyti apie daugumą, jei ne visus, Nolano filmus. Tačiau skirtingai nei „Inception“ ar „Memento“, „Tenet“ neturi jėgų išlikti ir tampa labiau apmaudus, tuo labiau galvojant apie tai.
Nors daugiausiai nenaudojau „Tenet“, manau, kad tai filmas, kurį verta žiūrėti. Tai alsuoja daugybe ekspozicijų ir emocinio bei pasakojimo atsipirkimo trūkumu, tačiau tai yra maloni akimirksnio patirtis ir ji turi labai tvarkingą koncepciją, kuri daug žaidžia. Jos aktoriai yra puikūs, yra solidaus veiksmo ir yra minutės minutės jaudulys. Nors jis greičiausiai neatlaikys daugiau minčių ir atidesnio patikrinimo, tačiau dėl įdomios prielaidos jis išsiskiria iš populiariausių minios.